Elif-Liya Arkadaşlar sleepy kullanıyorum ama kızım idrarını yaptıktan sonra cok az bile ıslak olsa hemen ağlıyor emici olmuyo prima denedik pişik yaptı bezi değişmek istiyorum kızım 2 bucuk aylık çok hassas teni var tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz
Betul055 Elif-Liya premium çare kullanıyorduk kargolar geç geliyordu bi ara alternatif bim bezi o ara çok alan vardı aldım denedik 7-8 ay oldu iyi su anlık
SeverusSnape Ebruli101 Birkoalaanasi ben bu bezden hiç memnun kalmadım ya, aylık paket almıştım bi de. Çok sızdırıyor, hemen doluyor bez emiciliği yok. Bağladıktan yarım saat sonra bile altı ıslanmış bulabiliyorum bebeğimi. Sık sık bez değiştirmek zorunda kalıyorum o yüzden. Sanki eski mor paketi daha güzeldi ☹️
SeverusSnape VERA19 huggies nerden buluyorsunuz? Türkiyeden çekildi diye biliyorum. Herkesin çok memmum kaldığı bir bezdi.
VERA19 SeverusSnape Yurt dışındayım burda hala var çok iyi bir bez gerçekten.Bu forumda internetten de bulunabildiğini okumuştum canım o yüzden yazdım
Sinif177 SeverusSnape internette var. Hatta ben de elimdeki bitince denemek için alıcam. Erkek bebekler için özel bezi varmış.
SeverusSnape VERA19 yaa çok şanslısınız keşke tekrar gelse Türkiyeye de gerçekten herkesin memnun kaldığı bir bezdi ☹️ Bir sitede satışı vardı ama belli bedenleri satıyor, sadece 3 numaraydı hatta hatırladığım kadarıyla.
Ebruli101 SeverusSnape canım ben Molfix kullandm 9 ay falan bez büyük olmasına rağmen bacaklarını sıkıyordu yaklaşık 1 aydır kullanıyorum yine sıparis verdim hatta ben bı sorun yaşamadım 🤗
mirayilknurtolga Prima premium care kullanıyoruz. 42 günlüğüz. Daha hiç sorun yaşamadık, gayet memnunuz. Ama her bebek farklıdır.
SeverusSnape Sinif177 evet ben de gördüm ama bedenleri sınırlı, kız ve erkek bebek için bezleri var internette belli bedene kadar. Bedeni uyan alsın bence😊