VERA19 Kubra10 Similac 1 kullandık aylarca ama 2 numaraya geçince Aptamil 2 ye geçtik memnunuz şimdilik çok şükür🙏🏻
Deletedmom245 Kubra10 başında bir kere bebelac gold kullanmıştık oda iyi kilo aldırıyordu ama içmek istemedi sonradan bende 3. Ayında falan SMA ya geçtim şuan 2 numarasını kullanıyoruz. Kilo alımı gayet iyi, ben son 2 aydır sadcee geceleri veriyorum ama bir kez içtiği halde yine de etkisi oluyor☺️
ayazasaf Kubra10 bebelac gold kullanıyorum şu an hem bağırsak fonksiyonları çok iyi hemde gelişimi. Hipp kullanmıştık 5,5 ay ancak 2 numarası hem suda tam çözünmüyordu hemde oğlum tadını sevmedi bebelaca geçtik severek içiyor
Kubra10 Deletedmom245 benim bebegimin yuzunde kirmizi kabarikliklar cikti ben de sma kullanirdim smaya basladigim gun cikti ben basta mamadan diye tahmin etmiyordum 🤷🏻♀️ ama sanirim oyle o yuzden degistirmek istedim☺️
Deletedmom245 Kubra10 ek gıda alıyorsa onlardan kaynaklanmışta olabilir. Hani baştan beri onu kullanıp da şu sıralarda böyle bir durumla karşılaştıysanız, belki sıcaklardan, belki ek gıdadan vs de olabilir, inşAllah değiştirdiğiniz mama daha iyi gelir🙏 ☺️