Herkese merhaba. 🎈
Bebegim 9ay 23günlük. Uyku ek gida vs hersey yolunda cok sükür. Ama bebegim cok sıkılgan ve mizmiz. Oturup onunla beraber oyuncaklarla oynamaya calisiyorum ama o hep baska seylerle ilgileniyor. Birsey ogretmeye calisiyorum hic orali olmuyor. Surekli üzerime gelip ayagi kalkmak istiyor kaldiriyorum yurutuyorum ozamanda agliyor. ne yapacagimi sasirdim. Onun gelisimini desteklemek için siz neler yapiyorsunuz.
Fikirlerinizi paylasirsaniz cok sevinirim. 🙏