Ay yarama bastınız 🤦🏻♀️ Benim kızımda 1yaşına giricek evdeki tartıyla tarttığım zaman 8900 çıkıyor 🤦🏻♀️ Ne yapsam ne etsem yemiyor yaa kafayı yemek üzereyim bende. Doktoruna söylediğimde avucu kadar yiyorsa ona yeter demişti ama avucu minnacık bi lokmalık yani onunla nasıl doyar anlamıyorum. Kızıma yetse bile bana yetmiyor 😀 normalde kızıma sert davranmam hep yumuşak olmaya çalışıyorum ama yemek yerken çok başka kendime hakim olamıyorum napıcam bu durumu bilmiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️