Meraba güzel anneler 3 gün önce doğum yaptım bebeğinin kanında enfeksiyon çıktı ve yogunbakima antibiyotik tedavisi alması gerektiği söylendi en az 5 gün orda kalması gerekmiş onun yatisini benide taburcu ettiler birşey olurmu çok korkuyorum yaşayan varmı kendimi toparlayamiyorum