Mehtapsercee Bimin bezi ucuz diye tercih ediliyor ben çok kullandım. Adet hesabı yaparsanız şimdi daha pahalılaşmış. Kalın bir bez ve cildi ıslak bırakıyor.
Evy baby derim ben kusursuz öneririm. Canbebe, sleepy, turco,bebeland, bimin bezi hepsini denedim. Evy baby kadae güzeli yok. Lastileri bacaklarini yara yapmisti lastik izi yok, emicilik harika. Evyap.com evybabynin kendi sitesiden söylüyorum. Cok da uyguba geliyor 240 adet bezi 170 tl idi aldım ben. Küçük numaralarda daha çok var daha uyguba gelir ☺️