Merhabalar arkadaşlar. 22 günlük olduk bugün. Başta oğlum zor tuttu memeyi sağma falan yaptım mecburen. Ondan mı başta yanlıs mı tuttu ondan mı bilmiyorum meme basında çatlak olustu. Lansinoh kremi düzenli kullanıyorum nemli tutmuyorum zeytinyağı denedim amq gecmedi. Çok canım yanıyor dayanamıyorum gerçekten artık. Kıyafet deyince bile sızlıyor. En kesin en çabuk çözüm nedir. Gümüş kapaktan mı alsam yokda krem ile çözüm var mı lütfen yardımcı olun.