6 aylık kızıma akşam zeka kartını göstereyim dedim. İlk önce aldı zeka katırını 10 saniye falan oynadı. Sonra birden korktuğunu farkettirm. Ve aldım elinden kenarına koyup kucağıma aldım. Etrafına bakarken tekrar gördü zeka kartını ve tekrar gözleri ayrıldı ona bakarak ııı ııı yaptı. Herhalde ondan korktu diye düşündüm. Ama herseye aglar oldu ayısını gösteriyorum korkup gözlerini ayırıp ağlıyor. Filini gösteriyorum korkup ağlıyor. Bu arada kim gösterirse ona korkuyla bakıyor mesela zeka karından sonra ayısını ben gösterdim ayısından korktu kaldırdım hemen sonra benim yüzüme bakıp agladı. Aynı şekilde anneme de öyle yaptı fil oyuncağını gösterdi ilk önce filden korktu sonra dili kaldırınca anneme bakıp ağladı. Kısacası herseyden korkuyor. Annem bugün aynaya baktırdım iyi degil ondan olabileceğini söyledi hemen dua okuduk. Smdi uyudu. Basına böyle bisey gelen var mi. İnternetten araştırdım hicbisey yazmıyor