Asya07 Merhaba anneler bebeğimin sağ alt göğüs kafesinde şişlik fark ettim dokunduğunda ağlıyor ne olduğunu anlayamadım daha öncede fark ettim ama kafesin çıkıntısıdır diye düşündüm şimdi işe baya şiş geldi bu konuda bilgisi olan varmı ne olabilir
GkhanKbr Asya07 Bebeğin ne kadarlık canım ? Yeni doğum ise göğüs kafesi çıkıklığı olabiliyor doğumdan sonra ve kendi düzeliyor