Deletedmom025 Hanimlar iyi geceler kızım dün 2 yaşına bastı aşı icin yarin öbür gün çağırırlar ama kizimin bacaginda bi sorun var lenf bezleri şişti antibiyotik kullanıyoruz sizce aşı yapılır mi?
Melisyldzz Deletedmom025 bnmde bilgim yok ama peki aşıdan sonra yürümesinde bi aksaklik oldumu kimisi oluyor ağrıdığı için diyo