Bebeğimi 3 aya kadar çok az emzirdim. Hastane tipi makina ile sağarak veriyorum sütümü suan 7.aya doğru gidiyoruz sütüm normal hala sağmaya devam ediyorum. Hem lohusalık sendromumdan hem ağrılarımdan emzirmeyi başaramadım destek hizmet aldım hemşire bebeğin çok inatçi vb deyince daha da zor geldi sonuç olarak emzirmeyi beceremedim emzirme makinası kiraladım. Emzirmeyi çok istiyorum içimde yaradır ara ara teklif ediyorum ya ısırıyor yada reddediyor hiç bi şekilde istemiyor :( avent biberon kullanıyorum en yakını o. Dişleri çıkmadan umut ediyorum belki tekrar alıyir diye. Böyle bi durum yaşayan var mi . Emzirmek bu kadar zormu gerçekten ben yapamadım bebeğim büyüdü her şeyin farkında alıştıtabilir miyim en son 3 ay önce emdi zaten ara ara emiyordu bi anda reddetti hiç istemedi sonrasnda istemedi zaten unuttu ne yapmam lazım yoksa hiç boşa kendimi yormayayyımmı