Neresinde var acaba , benim sac diplerimde ve goz kapaklarimda olurdu, ta ki bi doktorun onerisini deneyene kadar.. her banyoda ceviz yapraklarini ilik suya atip biraz bekletip en son o su ile duralanmami soylemisti yaklasik 2 ay yaptim. Dogustan egzamam 20 yasimdan sonra cozume kavusmus oldu 🤷♀️ dilerseniz deneyin , acil sifalar dilerim 😊