Çalışan anne olmak çok zormuş bu kadar zor olacağını bilseydim bebek konusunu biraz ertelerdim ilk bebek olduğundanmı bana çok zor geliyor ya bebeğim 5.5 aylıkken işe başladım şu an 9.5 aylık ama öyle korkuyorumki benden soğumasından anne diye bilmemesinden görümcem bakıyor ben işteyken geldiğim zaman bir dakika bile yanımdan ayırmıyorum yemek yaparken bile konuşa konuşa yapıyorum sırf beni unutmasın vakit geçirelim diye bugün korktuğum başıma geldi oğlum görümcemin kucağındaydı gelmedi bana .siz nasıl vakit geçiriyorsunuz bebişlerinizle ben hiç yetemediğimi düşünüyorum şahsen ne olur akıl verin her gün içim içimi yiyor işten koşarak geliyorum eve atlatamadığım ben bu durumu ne olur yardım edin