Deletedmom336 valla hic bilmiyorum resmen gaz patlaması yasıyor cocuk. Size yüz üstü yatırmayı tavsıye ederım cıkarıyor gazını . Uyku zamanı geldıgınde bıraz bısıklet cevirme hareketi yapıp karnına topluyorum bacakları oyle biraz cıkarıyor. Besıne yüz üstü koyup memesini veriyorum agzına sırtını sıvazlayıp besığı sallıyorum. Cok asırı aglarsa sakinleştirip tekrar koyuyorum zaten uykusu oldugu icin uyuyor karnına baskı oluyor ya iy gelıyor yüz üstü yatmak. He bide buzuki orhan kolik çalıyor telde. Bazen uyuyana kadar bazen uyanana kadar calıyor o iyi gelıyor nacızene fıkırlerim hepimizin skıntısı aynı