sufflee su an oturduğum da dahil son 3 evimde hep yaşadığım sıkıntı, sanırım yeni evler hep böyle. İstanbul’daki evimde 2 yanımdaki daireden de ses geliyordu. Yatak odam bir evin salonuna, banyom da diğer evin salonuna bitişikti. Banyoda kadının küfürlü konuşmalarına adamın sakin yapıcı tavırlarını duyar, vay be derdim😅 diğer yanda kavga daha alevliydi, uykudan sinirli falan kalkardım ister istemez alırdım o kötü enerjiyi… Samsun’a taşındık, yine 2 yanımda 2 ayrı daire, salonlarımız ve yatak odalarımız yan yana. Salona otururum adamın kadını dövme sesleri gelir, yatak odasına giderim diğer evde kadının kocasına ağza alınmayacak lafları duyulur🤦🏻♀️ Erzurum’a taşındık, ille de ses yalıtımı dedik ve bulduk şükür. Normalde pek ses duyulmuyor Allah var ama üst katımdaki hanım nasıl bağırarak kavga ediyorsa, tüm tartışmalarına ortagız🙄 Ev genelde sessiz tmm ama banyolarda da yalıtım yok, banyoda konuşun alt üst evlere canlı yayın. Öyle zamanlar oluyor ki üst kat ebeveyn banyosunu kullandığında bizim duşta su mu açık ya da bize mi damlıyor su diye kontrol etme ihtiyacı duyuyorum🤦🏻♀️ Bizim sesimiz Yükselmediğinden yukarı daire de duyduğumuzdan bihaber diye tahmin ediyoruz kavgalarını😏