sufflee bizim de apt daha 3 yıllık falan ama ne mahrem var ne de başka bir şey, yukarıdakinin alarmına uyanırım, aşağıdakinin özel seslerini duyarım. Biz genelde odayı terk ediyoruz, birkaç defa duvara vurduk kestiler sağolsunlar.. Ama müteahhit bol bol küfür alıyor her gün 👌 Allah öylelerini bildiği gibi yapsın, hem aile apartmanı hem de en gerekli olan şey, mahrem, yok.