Önceliklr sütüm tazyikli geldiği için uzun zamandır hep sağıyorum ondan sonra bebeğimi emziriyorum. Ama iki gündür sağmadım kızım artık öğrensin emmeyi diye iyiydi iki gündür ama bugün sabahtan beri çok fena bi ağrı sol göğsümde. Ters emzirme iyi gelir yazıyodu nette denedim doğru yaptıysam tabi. Ama yumuşamıyo orda bi sertlik var masaj yaptım olmadı duşta tarakla taradım emzirdim ama yok bide süt sağmaya çalışıyorum süt gelmiyor korkuyorum süt gelmeyecek bidaha o göğsümden diye:( nolur napayım başka söyleyin