Zeynep11 Menenjit aşısını doktorumuz 2 yaşına girince yaptırın dedi. 2 yaşında yaptıran var mı? Tek doz mu çift doz mu acaba?
Omerinannesii Zeynep11 merhaba yaptırdınız mı acaba? Tek doz dedikleri bütün dozları aynı anda mi vuruyorlar ya da aşıdan sadece bir doz mu? Asi sanki bir kaç doz olarak satın alınıyor gibime geldi çünkü, aydınlatırsanız çok mutlu olurum
Sarikuzumalp Zeynep11 bende merak ettim yaptırdınız mı kaç doz oldu? Bize 2 yaştan sonra 2 doz dedi de doktor tek doz olanda varmış
Sarikuzumalp Omerinannesii yok bütün dozları aynı anda değil. Yaptırılan ay farkediyor. Mesela 3.ayda başlayanlar var onların doz sayısı daha fazla. Bizde mesela 2 yaştan sonra becero olacağız 2 yaştan çnce yaptırsaydık 3 doz olacaktı biz 2 doz olsun dediğimiz için 2 yalı bekliyoruz. Yani yaş ve ay ilerledikçe doz sayısı düşüyor yeterli oluyor. Erkenden yaptıranlar erken önlem almak için çok doz yaptırıyorlar mecbur.
Omerinannesii Sarikuzumalp tek doz olan menactra direk onu mu alio yaptırıyoruz anlamadım içinde dört doz var gibi ama hepsini bir mi yapıyorlar ya da bilemedim bu şekilde yaptıran okadar az ki
Sarikuzumalp Omerinannesii şimdi mesela biz 13.ayda başladık menenjit aşılarına. 13.ayda tek doz nimenrix yapıldı. 13.aydan önce yaptırsaydım tek doz olmayacaktı. Yaptırırken de doktor dedi ki, eğer 2 yaşına girene kadar bitsin dersen 3 doz yapacağız ama yok biz 2 yaşı bekleyelim dersen 2 doza düşüyor dedi. Bizde öok kalabalığa girmeyip zsten dışarı çıkmadığımız için 2 yaşı bekliyoruz. İleri yaşlara sarktıkça doz sayısı düşüyor.
Omerinannesii Sarikuzumalp anladım ben de onun mantığını anlamaya çalışmıştım çok teşekkür ederim. Yani erken tedbir istedikçe fiyat artıyor. Bizim o zaman durumumuz yoktu ve nasip olmadı. Şimdi şükür var ve karar verdim, bir de baktım tek doz ve 400 civarı olacak. Mutlu etti tabi. Keşke ucretsiz olsa da herkes yaptırabilse, tüm çocuklar guvendeolsa.
SonSerce Bizim doktor da 2 doz bexero, 1 doz nimerix önerdi. Bexeronun tek dozunu 24. Ayda yaptırdık, bu ay ikinci dozu, haziranda da nimerix olcak
Sarikuzumalp Omerinannesii rica ederim 🥰 aynen öyle ne kadar erken o kadar çok doz ne kadsr geç o kadar az doz. Dimi hem maddiyat açısından hemde çok doz beni korkutuyor zaten aşılar bitmiyor ne kadar az o kadar iyi diye düşündüm bende. Hacdan gelen biriyle temas etmediği kreş vs ortamlara çok girmediği sürece geç yaptırabilirsin demişti doktor zaten evdeyiz. Ahh keşke keşkee inşallah ileride olur 🌸
Sezinnur Bu kizlar bizde bir yasindan sonra başladık.16 Ayda bexero ilk dozu oldu. 17 de nimenrix olacak 18 de devlet aşıları 19. Da tekrar bexero. Bir yaşından sonra toplam 3 doz oluyormuş yani. İki yaşından sonra toplam kaç doz oluyor acaba merak ettim de? Birde doktorunuz kaç ay arayla önerdi? Bizim bir ay ama internette enaz üç ay olmalı gibi bişey yazıyor o benim kafama takildi
Zeynep11 @BenMathilda postumu silebilir misiniz? Diğer postların da silinmesini istiyorum hepsine etiketlemem mi lazım acaba?
BenMathilda Zeynep11 Merhaba Annemiz annelerin gün odası harici etiketteki postlari forum kuralları gereğince silemiyoruz. 🙏
Zeynep11 @Laden postumu silebilir misiniz? Diğer postların da silinmesini istiyorum hepsine etiketlemem mi lazım acaba?