Tmrmom Merhaba anneler. 10 günlük bir oğlum var. Oğlum Emzirirken uyuyor ve sonrasında sırtını ovalasam da gaz çıkarmıyor. Uyurken de herhangi bir huzursuzluk olmuyor. Her seferinde gaz çıkarması gerekiyor mu veya çıkarmamasının bir zararı var mı??
Deletedmom278 Tmrmom Rahatsız etmiyorsa şimdilik sorun yok. Ama ileri ki zaman da gaz olabilir ve rahatsız edebilir bu durumda emzirme sonrası az da olsa rahatlaması için gazını çıkarmak gerekir.
Tmrmom Deletedmom278 varsa kucağa almamızla bir çıkarıyor. Ama omzumuza alıp sırtını pıt pıt yapınca yok🙄