Lion1sev yatakodamıza zaten girmiyor kapıda bekliyor alıştırdık onu inşallah huyu değişmez 😀 bebek için de oda yapmadım henüz o yüzden keyfini çıkarabilir bir süre daha 🐱
O bskıları sormayın zaten herkesin saçm saçma hikayeleri… Annem 3 günden fazla senin evinde kalmam bile diyor oysa kendinde de var 😀 ama tüy sorunu yok kadar az uzun tüylü 3 renkli cok rahat ama bu kedim beyazlı oluk oluk döküyor öyle mıncırıp sevmeye asla gelmez uçar yani .
Traşla bir süre rahat ederim diye düşündüm bir de emekleme döneminde yaptırırım çözüm olur .