C2205 korkulacak bir şey değil, canım. Merak etme. Bütqn bebeklerede genelde olur. Benim oğlum şu an 26 günlük. Yeni doğduğundan 2 gün sonra sarılığa batılar, 16 çıkyı değer. Bir gün yattık hastanede, mavi ışık tedavisi gördü. Sonra 11 e düştü değer. Yani korkma. O geçer. Kendiliğinden geçenler de var. Sen uyandırmaya çalış bebeğini. Olmadı, sütünü sağ kaşıkla ağzına damlat. Geçmiş olsun