[silindi] ben ılk bebegım 40 gunlukken ucak yolculugu yaptım sonra 3 aylık ve 5 aylıkken tekrardan yaptık ara ara yolculuklar ama hic bır sıkıntı yasamadım ya normalde emzırebılıosan ucak kalktıgında ve ındıgınde emzır dıolar ama benım bebegım emmedı ozellıkle o aralarda cokta sessız yanı ben hıc sıkıntı yasamadım darısı basınıza dıyım 💕