Meltemyildizz Kızlar merhaba aranızda solgarın bira mayalı b12 vitaminini kullanan var mı. Faydasını gördünüz mü. Sütünüzde bir artış oldu mu. Bir de kendiniz mi alıp kullandınız doktora danışmaya gerek var mı acaba
Meltemyildizz Kevss Kbrrrrr çok olumlu yorumlar okudum da emin olamadım. Doktora sormak gerekir mi diye. Sağolun kızlar bir de bunu deneyelim :)
Meltemyildizz Kevss Kbrrrrr kızlar selam. Bu ürünü hala kullanıyor musunuz. Elinizde var mı? Doktoruma mail atmıştım. Şimdi dönüş yaptı. İçinde laktoz, laktalbümin maddeleri yoksa kullanabilirsin demiş. Size zahmet şişeyi kontrol etme şansınız var mı. Bu maddeşer var mı içinde
Kbrrrrr Bende kullandım canım sağdıgımda 15 cc çıkan sütüm 90ccleri gördü . Emzirme danışmanı önermişti doktoruma da sordum kullanabilirsin dedi öyle
Kbrrrrr Meltemyildizz ben direkt kullandım canım su tüketimine yemene dikkat et bence kesin faydasını görürsün
Meltemyildizz Kbrrrrr yediklerimde sıkıntı yok. Süt yapabilecek herşeyi yiyorum. Su da en az 2,5-3 litre içiyorum. Bir tek bu vitamin kaldı sanırım. Az önce sipariş verdim. Bunu da demeyelim artık sonuç almazsam daha da yapacak birşey kalmıyor :)
Meltemyildizz Kbrrrrr yok canım 20-30 ccleri görünce moralim bozuluyo :) yaklaşık iki aydır sağmıyorum bile. Bebeğim 5 aylık
Kbrrrrr Meltemyildizz sütüm yok diye 5 aylıkken mamaya başladım dünyanın hatası. Emzirme danışmanları 3 saatte bir sağın ki memeler uyarılsın diyorlar süt gelmese bile boş memeleri sağmak uyarmak gerekiyor diye biliyorum canım
Meltemyildizz Kbrrrrr aynen öyle. O hatayı bende yaptım üç aylıkken mamaya başladım. Başlayınca da zaten ardı arkası kesilmiyor. Neyse bu ara bir de sağmayo deneyeyim. Sık emzireyim diyorum onda da süt az geldiği için hemen bırakıyor kızım. Dediğin gbi sağmak mantıklı