Anneler sezeryan ile doğum yaptım 5 ay oldu henuz adet olmadım ama bir iki aydır biraz kanama oluyor adet oldum sanıyorum sonra kesiliyor rengide kan rengi değil daha koyu anlamış değilim pedi çok az dolduracak şekilde yani kesiliyor sonra 2 hafta veya 3 hafta sonra yine aynı şekilde lekelenme tarzı oluyor başına gleen varmı normal mi