Benim 4. ayım diyette. hırıltı, hapşırma, öksürme, bide ek gidayla mukuslu kaka bitti şükür. 3 kez kan gördüm 2si domates 1i muzdan. 4 aylıkken alerji profesörüne gittik kesinlikle d vitamini probiyotik falan vermiceksin dedi. Ev yapımı turşu suyu, zeytinyağı ve su içireceksin dedi. Hala içiriyorum hepsini çok şükür iyi gidiyor