Bazı tarifler gördüm hazır cici bebeyle inanın üzüldüm bebekleriniz adına. Normal insan bi kaç tane yediğinde bayıyo tadı şekerinden dolayı. Siz el kadar midelerine pekmez, meyve, bi kaç tane cicibebe katıp şeker yüklğyosunuz çocuklara hele ki gece maması diye veren var. Otur kendin ye sonra üstüne uyu kalktığında miden cayır cayır yansın. Şeker yüklemeyin çocuklara. Şimdi bebekler zaten şeker hastalığına çok meyilli.!