13 gün önce doğum yaptım. 3. Gün sütüm indi emziriyorm çok şükür ama sürekli emmek istiyor ve bazen doymuyor olabilir dedi doktorumuz günde 3 kez mama veriyorum doktor gözetiminde ama halen emmek istiyor ve uykusunda bile emmek istiyo var mı başına böyle bir şey gelen varsa nasıl baş ettiniz? Yardımcı olur musunuz lütfen?