Mine27 Merhaba anneler bebeğim 2 aylık kanguru ne zaman kullanmaya başlayabilirim var mı aranızda kullanan varsa yardımcı olabilir mi Bebeğim de 5 kilo şu an
Ikrazumra19 Mine27 ben mamadusbaby aldim apartiyla 1 aylik yarin ilk defa kullanacaggim bakalim nasil olacak
Mine27 Ikrazumra19 ben biliyorum da acaba Bi şey olur mu diyorum netten baya baktım 4 kilo dan sonra kullanabilirmişiz öyle diyor
Peri-annesi23 Bizde iki aylık olduk ebebegin kangurusunu aldım ama kullanmaya korkuyorm kalça ultrasonu da cektirmedik daha nasıl yerleştiricegimi de anlamadım
Mine27 Peri-annesi23 bende çektirmedim henüz bebeğim de 5 kilo oldu kullansam Bi şey olur mu diyorum ama bilemedim kullanan anne var mı acaba