_Nehirim merhaba sevgili anneler;4 buçuk aylık kızım var,poposunda doğumdan beri morluk gibi mi desem leke gibi mi desem şeyler var,geçer mi sizce? Bide aynı sorunu yaşayan anneler var mı?
minnosvetontis _Nehirim saglikla bi sknti oldugunu dusunmuyorm canim oglumda da var bende hala daha var dogdugumda daahaa cokmus annemin demesiyle 😊 dogum lekesi gibi ama daha cok biyere vurmussun da morarmis gibi duruyor.. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Meleyke97 _Nehirim canim benim oglumdada vardi bebekken simdi 5 yasinda artik yok o leke cogu bebekte oluyo. Simdi kizim var 31gunluk onda yok ama)))
Deletedmom381 _Nehirim popo degil de kuyruk sokumunda vardı Moğol lekesi deniyormuş, sanırım esmer bebeklerde oluyor. 2 yaşına kadar geçer demişti doktorumuz
Mugehan _Nehirim mongol lekesi esmer bebeklerde olabiliyormuş korkacak birsey yok canim bizdede var Hatta ben ilk gördüğümde dedim ki morarmis noldu bu çocuğa sonra doktor onemli değil demişti 🤣
Sanemsoz Merhaba kızım 4 aylık kuyruk sokumu mor,doğduğundan beri böyle,doktorumuz geçeceğini söyledi.genellikle 1 yaşına doğru geçer dedi
goncali _Nehirim ilk oğlumda yok ama 2. Oğlumda var 5 ay 8 günlük bir yere çarpmışta morarmış gibi bir görüntü. Esmektik söylenmiş ama benim iki oğlumda sarıya yakın acık kumral.. doğum yapan doktor geçecek dedi. Cocuk doktorumuzda kalmıyor 5 yaşına kadar geviyor dedi
Otherozge _Nehirim evet canım var mongol lekesi deniliyor doğum lekesi gibi bişey.doktoru gecer dedi internette baktıgımda 5-6 yasına kadar kalabilir yazıyodu