Merhabalar arkadaşlar, bebeğim 31 haftalık doğdu. Yaklaşık 2 hafta önce hidrosefalisi var dendi. Büyük olasılıkla kilo alınca şant takılacak. Bu tarz bir şey yaşayan var mı? Bebeğim eve gelince nelere dikkat etmeliyim? Gelişim getiliği vs oluşturuyor mu bu durum?