Uykusuzhayat Melodixxx basit bir ana kucağı 6 ayımız hep onun içinde geçti 100 liraya almıştım çok kullanışlı oldu
Neslihannn_ Melodixxx biz de bu hamagin aynısını kullanıyoruz rahatız çok şükür gece gündüz yatagimiz bu oldu. Anakucagina göre daha uzun ömürlü, kilo olarak hatırlamıyorum ama bi yakınım çocuğu 4 yaşında hala içine sığıyordu 😊
Neslihannn_ Melodixxx evet, sadece biraz geniş, yer kaplıyor. Ama rahatlığını düşününce ben dert etmedim, hem de sabah salona akşam yatak odasına göçebe gibi gidip geliyoruz hamakla 😁😁
Melodixxx Eylul06 ne bileym anakucağını kullananlarda memnundu işte çalştryrm işime bakıyrm diye ama kafamda karştı ne zormuş benek alışverişi
Deletedmom336 Melodixxx ben ana kucagi kullandim 5 aya kadar mutfakta ozellikle cok isime yaradi.simdi artik mama sandalyesine gectim
Melodixxx Neslihannn_ yatak olrk park beşik aldm zatende hani istyrm gün içinde de kurtarıcı bişey olsn 😏🙏🏻
Uykusuzhayat Melodixxx hamakta hep yatırıyorsun aynı pozisyonda kalıyor ama ana kucağı 4-5 kademeli tam yatma yaslanma oturma gibi ayarlıyorsun daha kullanışlı o yüzden