Zehrarif biz de 6 aylığız dönme yok.. ama biz ortez kullandık 3 ayından beri ayağında ayakkabı vardi ortasında bir demir çocuk sadece sırt üstü yattı onları kaldırmayı neredeyse 5nci ayında başardı. Ayakkabıyı 23 saat giyiyorduk doğal olarak hiç hic kaba motoru yapamadı. Şuan ayakkabıları gündüz ve gece uykusunda giyiyoruz amaa bakalım ne olacak bende bı merak ile döneceği günü bekliyorum 🤲🤲