Elifalperen canım ben de elektrikle pompayla sağıp biberonla verdim hiç sorun yapmadı güzel beslendi, o ilk sarı kolostrum sütünü de aldı zaten en faydalısı o diyebilirim. Bana da sağmak sütü azaltıyor dediler ama ben sağmayı bıraktıktan sonra zaten göğsümden fazla fazla süt gelmeye başladı şimdi sağmıyorum oğlum göğsümden emiyor ve yetiyor 🥰