Kızlar kızım 5 aylık Humana kullanıyoduk çok gaz yaptı hipp kullanmaya başladık güzel şekilde kakasını yapabiliyor ama rengi yeşil hep bu mamaya geçince oldu bu şekilde başına gelen var mı bebek üşütmüşmüdür üşütse yaklaşık 2 aydır kullanıyoruz bu mamayı her gün mü üşütecek yada bu mama gerçekten doyurucumu o yüzden mi kaka rengi yeşil 🧐🧐