47 günlük bebeğim var. Hem yatak odamda hem de salonda beşiğimiz var. Gün içinde çok fazla uyumadığı için salonda bulunan sepet beşiğimizi kullanamıyoruz. İçinde 2 bilemedin 3 defa uyudu desem yeridir. Yeni gibi herşeyi tertemiz. E bebekten almıştık. Bebekonfor ahşap anne yanı sepet beşik. Almak isteyen olursa yardımcı olayım🙏🏼