Cennetmeyvem 8 i bitirdik 9 za girdik bebegimin yasit arkadasi emekliyor tutunup yuruyor benimki sadece 2 elini tuttugumda yuruyor biyerlere tutunamiyr emeklemiyir yapabilecegim ne var
hunilimomm Cennetmeyvem her bebek gelişimi kendine özeldir canım her anne olarak merak ederiz isteriz ama bebeğin ne zaman hazır olursa kendisi yapar merak etme 🌸 belki direk yürür kim bilir
Singlemom Cennetmeyvem bizim ki 8 buçukken aylıkken emekledi ama arkadaşımın 10 aylık şuan destekli yürüyo emeklemedi.bazı bebekler emeklemeden yürüyebiliyo önemli değil emeklemesi bence
PrensAnnesi92 Cennetmeyvem benim oğlumda 9ay 21 günlük iki haftaya kadar sadece yuvarlanıyordu ikş hafatdır sürünmeye koltuklardan tutup sıralamaya başladı bende düşünüyordum onunla doğanlar emekliyo falan diye ama her cocuk kendıne özel oluyormuş emekleme konuşma yürüme diş çıkarma cocuktan cocuga değişiyor
Birkoalaanasi Belki de emeklemeden yürüyecektir. Yaşıt kıyaslaması hiç bir zaman yapmamanı tavsiye ederim. Çünkü senin bebeğin kendine özeldir.