AysennHED oğlum 3 günlükken süreklı uyuyordu emzırmek ıcın zor kaldırıyordum ama yıne uyuyordu yaz ayında dogdu hasta olur dıye klimada yatırmadık sıcaktan öyle olmuş bir de sarılık gecırıyormuş doktora göturdugumuzde ogrendık klımalı ortamda yatırmaya başladık uyandı Metro hastanesıne goturmuştuk