Sum87 biz yurtdışından aldik daha doğrusu esmn hediyesiydi almış forumlarda okumuski ozaman iki tane video vardı YouTube da bilemedik bilsem almazdım çok iyiydi bebekten sonra baya video çekmeye başladık sonradan farkettim yani biraz bozuk gibi görünüyor videolar😔 boyutu büyük tek elle yazamazsin aşağıdaki menü tuşlara dokunamazsin bundanda şikayetçiyim ama çok harika görünüyor tabi elinde bide arkadaki kamera ortada olduğu için koydugun yerde durmuyor kaç kez düşürdüm kendiliginden kayiyor saglammis bişey olmadı ama yüzüstü koyunca ekran cizilcek diye korkuyorum el üstünde tutulmak istiyor😅eniyisi alma😁