Duygugul Arkadaşlar gün ıcınde neler yedırıyorsunuz yada iştahsız olup ne çareler bulan var benımle paylaşırsanız savunurum denemediğim şurup kalmadı desem yeri çocuk hep iştahsız kafayı yıcem
Esmaky Duygugul 14 aylk oglum var biz ne yersek oda onlrdn yiyor cnm yemekleri baharatsiz yapiyoruz , bir doktornl gorus istrsn cnm belki o bi fikirverir yada baska bir srup
Deletedmom812 Duygugul nutrigen üzüm şurubu var denediniz mi eltimin oğlu 18 aylık 1 ay olacak kullanıyor baya düzeldi
Duygugul Esmaky cnm benım oğlumda 1.5 ay öncesine kadar yemek yerdi zTen çok iştahlı değil doğduğundan beri ama su sıralar asla yemiyor sabahtan akşama vermesem aramaz