Ceyda56 u sizin bebeğinize bağlı her mama her bebişe olmuyor ne yazık ki özellikle gaz konusunda biz ilk aptamil kullandık hastanede doğduğunda onu vermişler ama berbat yaaa o kadar gaz yaptı ki yavrum sürekli kıvrandı durdu sadece mama içiyor o yüzden bizim için mama çok çok önemli sma kullandım o gayet iyi zor durumda kaldığımızda yine kullanıyoruz ama şu an golden goat favorimiz sorunlarımızı çözdü şükür 🙏