Mooomm Kızlar merhaba, bebeğim 10 aylık tetrazinc, devit3 ve bestiron ilaçlarını kullanıyorum.. sizler neler kullanıyorsunuz ne zamana kadar kullanılmaya devam edecekler bilginiz var mı ?