47 günlük bebeğim hem emziriyorum hemde mama veriyorum, neredeyse yarım saat emiyo ama sonrasında eli yine ağzında, doymuyor mu yoksa gazdan mı eli ağzında anlamıyorum, mamayı günde 3 defa veriyorum mamadan sonrada yine yapıyor, bu durumla karşılaşan var mı?