Miran11 erken doğma vs. Varmı. Bu konuda bnde çok takılmıştım bebeğim 36+6 da doğmuştu kafasını tutamıyordu yani aslında doktor iyi diyordu ama etraf baskısı işte niye sallnıyo taşıyamıyo hala gibi bi çok şey.. normlde her yerde nette feln en geç 3. Ay sonunda artık sabit tutması gerktiği yazar inanki açmadığım bakmadığım olmadığım doktor yazısı siteler vs. Kalmadı bu konuda her yere baktım. 3 ay geçti baktım çocuk haşa kucakta sallnıyo tartmıyo kndini. Ama ellerinden kaldırnca kendine dopru güzel geliyordu bu biraz , hatta baya içimi rahatlatıyordu. Eğer bunu yapabiliyorsa sıkıntı yokmuş cnm. Bide bnmki yuz üstü sevmezdi ama gelişsin diye tutmaya çalışrdım. Neyse işte doktorada her ay kontrole götrrdüm aklımda hiç soru işareti kalmasın diye vs. Doktor erken doğduğu için gelişimlerini bir ay geriden takip et derdi hep. Gerçktende oyle yaptı. 3 buçuk aylıkken nerdeyse dönmeye çalışıyordu ama kafa tutması 4 ay sonunda oldu. Ama en ennn geç 6 ay diyorlar 6 aydan sonra artık tamamıyla kendini tutması lazım cnm. Sen ellerinden tut nazkçe kndine çek bakalım kafası geriye doğru düşmüyorsa sıkıntı yoktur illaki tutucaktır. Bu arada gövdeyle başın tamamen dik bişklde sabit durması zaten 6 ayı buluyor