Hanimlar merhaba. 10 bucuk aylik bir kizim var. Yemekleri genelde agzinda bekletiyor bekletiyor dakikalar suruyor 1 kasigi yutmasi. Eline krep makarna vs verdigimde cok azda olsa yiyor. Yutma problemi agizda yara vs yok cok sukur. Bazen sutu kasikla veriyorum ya da corbayi dahi bekletiyor. Hatta bazen tukuruyor ya da oguruyor. Her yemekte ayni. Kilosu 8300. 2 aydir ayni kiloda. Sizce ne yapmaliyim? Kendi haline biraksam cok az yiyecek ve kilo alimi acisindan iyice problem yasayacagiz diye korkuyorum.