Bunların hepsi de çok normal. Dünyamıza sana evine alışıyor tabi bu sırada büyüyor, duyguları değişiyor. Adapte süreçlerinden geçiyor, iç dünyası farklılaşıyor.
Ağlaması tek iletişim biçimi. Mutlaka seni ve ilgini istiyor.
27 yaşındayım bende ilgi istiyorum, sende istiyorsundur. Birlikte kitap okuyun, şarkı dinleyin 🐬