Ayaz0608 Dogum yapalı 4 ay 13 gün oldu dişlerim kırılıyor surekli yemek yerken dişlerimi fırçalarken hamilelikten önce böyle bir problemim yoktu bazen dişlerimi sıkıyorum özellikle uyurken ama yine de böyle bi sorun olmadı hamileyken kullanmadım kalsiyum magnezyum ondan mi aceba diye düşündüm benim gibi kullanmayıp sağlıklı disi olan var mi
Azraninnnannnesi Ayaz0608 ben çok düzenli olmamakla beraber magnezyum kullandmm ara ara ama hamileyken dişim kanıyordu fırçalarken Doğumdan sonra hiç kanamadı ama dişlerim sızlıyor ara ara 😕
PrensSelim Ayaz0608 ben kullanmadım,kramp ya da kemiklerimde sızlama sıkıntım olmamıştı bende hiç kullanmadım,çok şükür dişlerimde çürük de yok sızlama da 3 ay 6 günlüğüz
Uurbocuu Ayaz0608 ben kullandığım halde dişim kırıldı sürekli yoğurt peynir kefir vb tüketmek gerekiyor sanırım
Ayaz0608 [bilinmeyen] bi tane dışım çatladı çatladı en son kırıldı çok az bi kısmı kaldı vakit bulup gidemem de emanette edemem bebeğimi nasıl olacak bilmiyorum çok moralim bozuldu
Ayaz0608 Azraninnnannnesi benimde çok fena kanamam olurdu hatta bi gün öyle çok kanadı ki üstüm başım hep kan olmuştu
Ayaz0608 PrensSelim sadece dişlerim değil ki bütün komiklerim ağrıyor b12 eksikliği de olabilir belki ölçturmem lazım.
CansuNisan Ayaz0608 Herkeste farklıdır canım belki de senin dişten çıkıyordur.Benim de unutkanlık var ve felaket saçlarım dökülüyor😭
EceKumsal Benimde alerjim olduğu için kullanamamıştım ama dişlerimde harhangi bir problem yok 5 aylık olduk
btlbtl Ayaz0608 Ben sadace çok ağrım kramplarım olduğunda bikaç kere kullandım... Ama yengemin sağlıklı dişleri ilk hamileliğinde komple gitmişti :/
Ayaz0608 btlbtl bana 6 haftalıkken falan verdiler o zaman kullanıp bıraktım ilerde kullanmak aklıma gelmedi ama bazı bünyeler hassas demek ki hemencik gidiyor🤔