Kızlar benim ilk bebeğimi 2.5 aylıkken banyo yaptırırken birden bire ağlamaya başlamıştı. Bilemediğimden bacağımın üstüne koyarak duşa kabinde banyo yaptırmıştım. Bunu neden yaptım bılmıyordum sanırsam iyesi batmıştı. Durmadan ağlıyordu. Hastaneye götürdük bütün muanesını yapıp gazı var bebeğin dıye eve gönderdiler. Eşimin teyzesi ve görümcem çocugu iki bacağından tutup bir kere dönderdiler ve çocugu yüz üstü yatırıp ayaklarıyla ellerıni çapraz bir şekılde birleştırdıler bu çocugun iyesı batmış dediler. Şaşırmıştım doktorun bilemeyeceğini bunlar nasıl bildi dıye. O anda bir daha iki ayağından tutup bi sefer daha çevirdiler çocugu. Bebeğim susmuştu bende çok şaşırdım. Bu iye batması heraldr bebeği düzgün tutamakla yada oturtulunca oluyormuş. Bu yaptıkları gerçekten doğrumu böle birsey varmı doktorun bilemediği böle eskilerin bildiği doğrumu??