MuhammedAmine Zbetus 1 fıs damla olursa 3 damla demişti doktorumuz . Ama ben 1 fıs kullandım damla başlığıda çıkıyor kutu içinden hiç takmadım
Canada10 Zbetus içerği temiz olanlar bunlar canım. Sen bütçene uygun olanı alabilirsin. Ben venatura kullanıyorum 20₺ günde 1 damla https://imgyukle.com/i/yjHEjv
Thanim Zbetus doktor onerisiyle ocean 400 IU gunde 1 fis ya da 3 damla seklinde veriliyor icerigi temizve zeytinyagi iceriyor ☺️