Tuba3458 5 ay 3 gunluguz. Icme suyunu kaynatip cam siselere koyuyorum. Mama yapacagim zaman minik cezvede suyu isitiyorum biberona dokuyorum. Ilk sicagi gittikten sonra mamayi ekleyip calkaliyorum. Mamayi hazirlayip aninda iciriyorum hic bekletme yapmadim. Icindeki probiyotiklerin olmemesi icin ama suyunun sicak olmamasi gerekiyor. Disari cikacagimiz zaman termos ve mama kaplari kullaniyorum. Biberonlarimiz avent, termosumuz babyplus.