Sedanuraydnata sanırım aynı postu okuduk yaa baya mantıklı geldi hatta bana orda yazılanlar. Her şeye çok dikkat ediyodum; ama her seyde gaz yapıyo malesef! Neyse mantıklı geldiği için gittim akşam yemeğinde hasretiyle yanıp tutuştuğum koladan içtim yarım su bardağı kadar; akşamına kızım baya sancı çekti ağlamadı ama uyuyamadı sonra iki bardak rezene içtim resmen toparlandı bebeğim. Çok enteresan ya🤦🏻♀️😁